vineri, 1 octombrie 2010

O Postare la care tin!

     Vreau sa vb despre ......despre...despre ce credeti voi? Va veti da seama in curand.
   

Am spus in postarea mai veche ca practic karate din cls. 4......eeeeeee  acum practic de 2 ani.
Imi plac foarte mult...Am fost la o competitie nationala unde unde am  luat locul 3.......Am fost in cantonament unde a fost foarte,foarte frumos.....Sempaiul meu spune ca acum fac exercitiile mult mult mai bine....Am inv 3 kata noi.......EEEHE   in  cantonament nu am fost decat 4 cu mn,.,,,,,restul nush.....si  nici nu ma intereseaza.
Akum...in curand... voi merge la  cupa.......unde cred ca voi participa la kata individual si  poate si kata sincron dak pana atunci voi gasi cu cn.......Am vrut sa facem in 6..kata sincron ...dar nu se poate...Chiar aseara l-am intrebat pe sempai si a zis ca nu se poate.....si  ne organizasem asa bine.....
EEE,oricum....sa terminam cu cupa si sa trecem  la cv mai important...cum ar fi ca...sap.viitoare  va veni un sensei japonez, la care ma voi duce si eu...abia astept.....si cred ca si voua o sa placa....dak nu veti vn sa ma vedeti ...stati fara grija ca va voi scrie foarte sg....dar peste 2 sap.......aaaaa.si am uitat sa imi tineti pumnii la cupa si la acest antrenament cu senseiu' japonez.............
Mai asteptai ca acum poate va voi mai scrie cv de ras sau cv serios sau cv la care nu veti reactiona cu nimic....dar,acum,pe data de 1.10.2010...VA PUP SI SA RAMANETI CU BINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu