luni, 3 ianuarie 2011

Munte,munte,munte....




Cat va inchipuiti voi cum a fost la munte,eu va voi explica fiecare imagine.Incepem cu prima imagine.Este un peisaj superb care duce spre un loc de poveste. In partea aceea  este drumul spre o partie dar si spre un loc cu niste pensiuni extraordinare.A doua imagine este un rau care astepta sa inghete.O priveliste  foarte frumoasa deoarece poti privi cum  curge lin spre poveste.A treia imagine sunt eu pe partia de care va spuneam.Foarte frumos a fost pe aceea partie.Iar a patra imagine este un minunat ghetar de argint ce sta sprijinit de o stanca alunecoasa.Totul acolo era  un mic basm.Va las sa va ganditi cum poate sa fie mai departe basmul,Si daca ati citit aceasta postare va rog sa imi spuneti ce urma.Ce poza urma.Iar daca ati ghicit uitati-va si ziua urmatoare knd daca ati ghicit va veti vedea poza,iar daca nu,imi pare rau,mai incercati.
ANUNT!
Daca cineva a ghicit ce se va intampla mai departe va rog sa gasiti mai departe actiunea!!!!
Incepand de astazi 03.01.2011 de la ora 14:00 puteti incepe sa va inchipuiti! Iar  pe data de 03.03.2011 la ora 14:00 se va termina!Aveti grija....ganditi bine ca sa puteti  sa va inchipuiti ceea ce este adevarat.
Daca nu va dati seama va voi ruga sa faceti voi o poveste unde va incepe de unde am ramas:,,cu ghetarii".
Iar,cel care ghiceste 3 evenimente va primi o bratara impletita de mine.Iar daca ati castigat,stati fara nici-o grija ca eu ma uit in fiecare zi pe blog si vad.Mai vorbim atunci cand veti castiga va roooooog...sctieti si nu veti regreta.SUCCES!!!!:*:*:* Papa :*:*

http://www.karlitamariuka.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu